Op Groene vrijdag, 6 november jl., hadden we een klein feestje op onze kavel. NIJMEGIN, een echt Nijmeegs product, schonk een prachtig insectenhotel in Mondriaanse stijl aan onze vereniging! NIJMEGIN wordt geproduceerd met Nijmeegse honing, bloemen en kruiden. Vandaar dat de wilde bloemen op ons veld, gezaaid voor onder andere bijen en vlinders, de aandacht trok van Maarten Puts, bedenker en producent van de Nijmeegse gin.

In het bijzijn van een paar leden van onze vereniging plus een groepje kinderen van kinderdagverblijf IKKE werd het hotel onthuld, waarbij RN7 en de Gelderlander verslag deden van de happening.

Na afloop mochten we allemaal van deze bijzondere gin (met tonic) proeven: een heerlijke traktatie op een stralende namiddag!

13-11-2020

Categorieën: Groen en tuin